Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Bohomaz V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Bohomaz V. M. 
Research of Influencing of Project Discriptions of Elevator on Parameters of Its Drive [Електронний ресурс] / V. M. Bohomaz, K. Ts. Hlavatskyi, О. A. Mazur // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 2. - С. 189-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_2_18
Одним із основних елементів стрічкових ковшових елеваторів є їх привід. Для визначення потужності приводу необхідно провести розрахунки за стандартними методиками, для чого потрібно витратити достатньо часу. Одним із проектних параметрів є продуктивність елеватора. Необхідно побудувати параметричну залежність потужності приводу елеватора від його проектної продуктивності, яка враховує тип та характеристики вантажу, висоту підйому, стандартні розміри і параметри ковшів та стрічок. Використовуючи методику тягового розрахунку стрічкових ківшевих елеваторів, побудовано параметричні залежності потужності приводу швидкохідних елеваторів із глибокими та неглибокими ковшами від їх продуктивності за фіксованого типу вантажу та висоти підйому. На основі побудованих параметричних залежностей встановлено, що функція зміни величини потужності елеватора від проектної продуктивності (за фіксованих висоти підйому, типу вантажу, швидкості руху стрічки) є кусково-сталою та монотонно зростаючою. Визначено в загальному вигляді інтервали проектних значень продуктивності, які забезпечують постійну величину потужності приводу елеватора. Як приклад залучення одержаних результатів розглянуто процес побудови залежності потужності привода від проектної продуктивності елеватору дробометної камери, який призначений для транспортування металевого дробу, що використовується для зміцненні вагонних пружин. Вперше виведено параметричні залежності потужності приводу елеватора від його проектної продуктивності, які враховують тип та фізико-механічні характеристики вантажу, висоту підйому, стандартні розміри та параметри ковшів і стрічок. Використання побудованих залежностей надає можливість відносно швидкого визначення приблизного значення потужності приводу вертикальних швидкохідних елеваторів із глибокими та неглибокими ковшами на стадії проектування. Також можливим є виконання якісного підбору його основних елементів за конкретних проектних характеристик: тип вантажу, продуктивність, висота підйому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.135 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Bohomaz V. M. 
Research of Dependence of Belt Conveyer Drive Power on Its Design Parameters [Електронний ресурс] / V. M. Bohomaz // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 1. - С. 131-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_1_16
Цель работы - построить параметрическую зависимость мощности привода ленточного конвейера (ЛК) от его проектных параметров, которая учитывала бы стандартные размеры и параметры лент, роликоопор и барабанов. Рассмотрен ЛК с двумя участками: наклонным и горизонтальным. Используя методику тягового расчета способом обхода по контуру ЛК, построены параметрические зависимости сил натяжения в характерных точках трассы конвейера от типа груза, проектной производительности, геометрических размеров и конфигурации трассы, условий работы. Для ЛК рассмотренного типа с учетом стандартных размеров ленты и соответствующими предположениями относительно типов роликоопор и барабанов построены параметрические зависимости мощности привода от типа груза, проектной производительности, геометрических размеров и конфигурации трассы, условий работы. Впервые построена параметрическая зависимость мощности привода ЛК с двумя участками (наклонной и горизонтальной) от типа груза, проектной производительности, геометрических размеров и конфигурации трассы, условий работы. Она учитывает стандартные размеры и параметры ленты, роликоопор и барабанов. Использование построенных зависимостей мощности привода ленточных конвейеров с наклонным и горизонтальным участками дает возможность относительно быстрого определения приблизительного значения мощности привода на стадии проектирования. Также возможным является выполнение качественного подбора его основных элементов при конкретных проектных характеристиках и требованиях. Предложенные зависимости можно использовать для определения общего характера зависимости мощности привода от проектной производительности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.697 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Bohomaz V. M. 
Analysis of Influence of Design Characteristics of Inclined Bucket Elevator on the Power of its Drive [Електронний ресурс] / V. M. Bohomaz, M. V. Borenko, S. V. Patsanovskyi, O. O. Tkachov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 6. - С. 136-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_6_16
Зазначено, що одним із основних елементів похилих стрічкових ківшових елеваторів є їх привід. Для визначення потужності приводу необхідно виконати розрахунки за стандартними методиками, які наведені в сучасній літературі. Необхідно побудувати параметричну залежність потужності приводу елеватора від його проектних параметрів, яка враховувала б стандартні розміри і типи ковшів та стрічок. Використовуючи методику тягового розрахунку похилих стрічкових ківшевих елеваторів, побудовано параметричні залежності зусиль у характерних точках траси елеватора, а також залежності потужності приводу швидкохідних елеваторів із глибокими та неглибокими ковшами від їх проектних параметрів та характеристик. На основі побудованих параметричних залежностей встановлено, що функція зміни величини потужності елеватора від проектної продуктивності (за фіксованих висоти підйому, типу вантажу, кута нахилу) є кусково-сталою та монотонно зростаючою. Побудовано графічну залежність потужності приводу елеватора від кута нахилу в допустимих межах його зміни. Одержана залежність є нелінійною та монотонно спадною. Визначено в загальному вигляді інтервали проектних значень продуктивності, що забезпечують постійну величину потужності приводу похилого елеватора. Як приклад залучення одержаних результатів розглянуто процес побудови залежностей потужності приводу від проектної продуктивності та кута нахилу елеватора для транспортування дрібного вугілля. Вперше побудовано параметричні залежності потужності приводу похилого ківшевого елеватора від його проектних параметрів, які враховують стандартні розміри і типи ковшів та стрічок. Використання побудованих залежностей надає можливість відносно швидкого визначення приблизного значення потужності приводу похилих швидкохідних елеваторів із глибокими та неглибокими ковшами на стадії проектування, а також виконання якісного підбору його основних елементів за конкретних проектних характеристик: типу вантажу, продуктивності, висоти підйому, кута нахилу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 971.245 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Vakulenko І. О. 
Concept of determining the friction stir welding mode [Електронний ресурс] / І. О. Vakulenko, S. О. Plitchenko, N. H. Murashova, V. N. Bohomaz // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2018. - № 4. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2018_4_16
Purpose. To determine the optimal mode of friction stir welding of aluminum alloy. Methodology. 2,5 mm thick plates made of aluminum alloy AMg5 with chemical content of alloying elements within grade composition were used as a material for the research. Friction stir welding was carried out using specially designed equipment with a preselected form and dimensions of working tool. At different ratios of the working tool rotation frequency the forces of pressing and speed of its movement along the connecting edges determined the metal heating degree and the quality of welded joint formation. Temperature of the connecting edges heating was determined by thermocouples immersed in metal at different distances from the welded joint. Rotational speed of the working tool was from 800 to 1600 min<^>-1 with the effort of pressing to the plate surface from 580 to 1370 N and the speed of movement along the joint of 50 mm/min. Findings. On the basis of different ratios of the working tool rotation speed and pressing to the connecting edges, there were determined conditions for achieving the effect of constant softening during friction stir welding. In order to achieve a high level of welding joint quality during friction stir welding it is necessary to carry out the process at high revolutions of the working tool and low levels of pressing to the connecting edges. Originality. At the constant speed of the working tool rotation proportional increase in alloy temperature from increasing the level of its pressing to the connecting edges is disturbed by achievement of conditions of the dynamic softening processes development. Practical value. The concept of choosing the technological parameters of welding process is determined, when it is preferred to increase in speed of the working tool rotation when the level of its pressing to the connecting edges decreases.
Попередній перегляд:   Завантажити - 787.237 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Raksha S. V. 
Mathematical and s-models of cargo oscillations during movement of bridge crane [Електронний ресурс] / S. V. Raksha, P. G. Anofriev, V. M. Bohomaz, O. S. Kuropiatnyk // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2019. - № 2. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2019_2_17
The effectiveness of research on the basis of mathematical models (linear, nonlinear) describing the dynamics of bridge cranes and cargo oscillations during transitional modes of movement, increases significantly with the use of numerical methods and simulation models created by visual programming tools. Purpose. To develop and evaluate proposed simulation models of bridge crane dynamics. Methodology. On the basis of well-known mathematical models, simulation models of the "bridge crane (trolley) - cargo on a flexible suspension" system are developed. The simulation models are created using the visual programming tools of the SIMULINK application running on the MATLAB system. Simulink libraries and DSP System Toolbox components are used in the simulation. Findings. S-models of cargo oscillations during the bridge crane movement have been developed and adjusted. A comparative analysis of the proposed models has been performed. Originality. With the help of SIMULINK visual programming tools for the first time we received a set of simulation models of cargo oscillations during the transition modes of the bridge crane movement for linear and nonlinear formulation of the task. Practical value. The proposed s-models allow automating and visualizing studies of dynamics of bridge crane movement in order to determine their rational kinematic and dynamic characteristics. The models are provided with examples of calculation of dynamic motion modes.
Попередній перегляд:   Завантажити - 571.366 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського